|
ul. Konińska 46 a, 62-570 Rychwał tel. (63) 248-10-77
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 21721 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA im. A. Fiedlera
- klasa integracyjna - pracownia komputerowa - sala gimnastyczna i boisko - biblioteka szkolna - przedmiotowe koła zainteresowań - zajęcia gimnastyki korekcyjnej - muzeum szkolne
GIMNAZJUM m. Jana Pawła II
|
Pragniemy sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzieci, zapraszamy do naszej placówki oferując:
- pełne poczucie bezpieczeństwa
- rozwijanie zdolności i umiejętności
- wysoki poziom zajęć dydaktycznych
- różnorodne formy pracy z dziećmi
- szeroki zakres działań pozalekcyjnych
- pomoc pedagoga szkolnego
- bezpieczeństwo uczniów
Szkoła wprowadza uczniów w świat wiedzy naukowej. Grono pedagogiczne to osoby wykwalifikowane, pełne zapału i chęci do najlepszego wykształcenia uczniów.
Nauczyciele uczą dzieci samodzielności i pomagają w podejmowaniu decyzji dotyczącej kierunku dalszej edukacji.
Zajęcia dodatkowe
Szkoła stara się w sposób ciekawy i interesujący organizować czas wolny uczniom szkoły. Uzdolnieni uczniowie mogą zawsze liczyć na fachową pomoc swoich nauczycieli, która wspiera młodzież w jej rozwoju oraz umacnia w niej poczucie własnej wartości. W zależności od zainteresowań młodzieży prowadzone są różnorodne zajęcia pozalekcyjne.
Nauczyciele kształcenia zintegrowanego (klas I–III)
- tworzą uczniom przyjazną atmosferę
- sprzyjają ich wszechstronnemu rozwojowi
- zapewniają poczucie bezpieczeństwa
- uczą pozytywnego myślenia i twórczego działania
- stosują różnorodne aktywne metody i formy pracy
- pracują indywidualnie z uczniem zdolnym i mającym problemy w nauce
- organizują różnorodne konkursy szkolne i międzyszkolne
Szkoła zapewnia:
-
kompetentnych nauczycieli i wychowawców
- opiekę, przyjazne, bezpieczne i korzystne dla zdrowia warunki edukacji
- poszanowanie praw ucznia
- warunki prawidłowego rozwoju psychofizycznego i rekreacji
- możliwość poznawania regionu i kraju
Absolwent naszej szkoły:
- jest tolerancyjny - rozumie, że różnice między ludźmi są czymś normalnym i pożądanym
- doskonale funkcjonuje w swoim otoczeniu
- jest aktywny - lubi ruch i chętnie uprawia sport w różnych jego odmianach
- jest rozważny - zna zagrożenia występujące w jego środowisku
- jest ciekawy świata - chętnie gromadzi wiadomości, korzystając z różnych źródeł
- jest prawy - rozróżnia złe i dobre uczynki
- jest otwarty - wykorzystuje możliwości, jakie stwarza mu dom i szkoła
- jest krytyczny - potrafi selekcjonować i porządkować zdobyte informacje
- jest odpowiedzialny - stara się przewidywać skutki swoich działań
|
Informacje o klasie integracyjnej
Na zajęciach obecnych jest dwóch nauczycieli posiadający kwalifikacje do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i w nauczaniu początkowym. Nauczyciel wspomagający diagnozuje potrzeby i ocenia możliwości uczniów
a na tej podstawie wspólnie z zespołem specjalistów i nauczycielem prowadzącym opracowuje indywidualne programy lub modyfikacje obowiązującego programu dla uczniów niepełnosprawnych. Prowadzi zajęcia edukacyjne
i integrujące grupę. Uczniowie o szczególnych potrzebach edukacyjnych mają możliwość uczęszczania na dodatkowe specjalistyczne zajęcia z logopedą, psychologiem czy pedagogiem.
Osiągnięcie pełnej integracji dzieci niepełnosprawnych z pełnosprawnymi jest procesem długofalowym. Wspólna zabawa
i nauka ułatwia wszystkim uczniom zdobycie porządnych kompetencji społecznych oraz stwarza im szanse zaspokojenia wielu potrzeb.
W założeniu ideowym klas integracyjnych chodzi nie tylko o nauczanie,
ale przede wszystkim o wychowanie w duchu tolerancji i zrozumienia drugiego człowieka a także po to aby umieć pomóc potrzebującym wtedy kiedy zachodzi taka potrzeba. Dzieci uczą się,
że bawić i pracować można ze wszystkimi ludźmi, tym zdrowymi i niepełnosprawnymi
a pomoc polega nie na współczuciu, ale wspieraniu i przyjaźni. Stwarza to możliwość
do wzajemnego poznania swoich możliwości i ograniczeń, nauczy wrażliwości i wzajemnej akceptacji. Pokazuje również,
że wszyscy uczniowie mają takie same potrzeby, niezależnie od stopnia niepełnosprawności, zróżnicowanych możliwości rozwojowych oraz sposobu zachowania.
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|